Wordpress ja pingaus?

Blogit, bloggaus, blogisoftat...

Wordpress ja pingaus?

ViestiKirjoittaja jantsu » To Loka 12, 2006 17:25

Olen käyttänyt wordpressiä nyt n. 3kk ja päivittänyt sitä lähes joka päivä. Googlessa ei kuitenkaan ole sivustani yhtään mitään tietoa. Olenko nyt ymmärtänyt tämän pingaushomman väärin jotenkin? Eikö sen tarkoitus ole parantaa sivujen löydettävyyttä? Miten homma oikeasti toimii ja mitä kannattaa wordpressin pingausosoitteisiin laittaa? Minulla siellä on vain pingomatic, se mikä asennuksessa sinne tulee.
jantsu

ViestiKirjoittaja Gocom » To Loka 12, 2006 17:36

Auttaisi jos kertoisit sivujesi osoitteen niin voin neuvoa sinua. Jos et halua sitä kaikille paljastaa niin voit sen privana lähettää tai allekirjoitusteni kautta.

Tässä lyhyet ohjeet:

1) Paljon linkkejä sivustollesi pitkällä aika välillä
2) Pingomatic - hah nauran
3) Paljon aikaa

Tosin tuo kolme kuukautta on aika saavutus. Luulen ettei sivuasi ole pahemmin linkitetty. Ei kun linkkikampanja vain käyntiin. Se tulee tosin toteuuttaa hitaasti, ja monesti linkkien tulee olla aitoja: toisin sanoen toisten tulee linkittää omasta tahdostaan sivullesi.

Cheers!
Gocom

ViestiKirjoittaja jantsu » To Loka 12, 2006 17:52

2) Pingomatic - hah nauran

Mitä sitten kannattaa käyttää?
jantsu

ViestiKirjoittaja Gocom » To Loka 12, 2006 18:09

Tarkoitin ettei sillä ole mitään merkitystä. Tosin jos jonnekin haluat rekisteröityä niin käytä vaikka suomalaisia blogilistoja. Käytä hakukonetta niin löydät.

Tosin tuo pingaaminen. Aivan sama käyttääkö sitä vai eikö, sillä aivan kuin hakukoneet eivät tajuaisi noita keinotekoisia kikkoja. Ehkäpä hakukone ei indexoi sivustoasi jos missään ei ole linkkiä sinne. Jos saat linkkisi jonnkin mitä hakukoneet indexoivat kunnolla niin siitä homma lähtee. Nuo pingaukset. Nauran vieläkin...

Tärkein asia: Linkittäminen, vapaaehtoiset ja laadukkaat linkit. Sitten vasta aletaan se optimointi, joka määrittää linkittämisen ja sisällön kanssa onko sivustosi paska vaiko hyvä.

Tosin jos sivustosi on se tuttu "Minä minä minä blogi" huonolla sisällöllä, niin voin luvata että on suosio tulee olemaan todella huono.

Cheers!
Gocom

Re: Wordpress ja pingaus?

ViestiKirjoittaja Braddy » Ti Loka 02, 2012 7:27

1. In the Administration Panels, go to Options > General Options and look for your tagline.
2. Change it to something that describes your blog’s purpose. Using clear keywords is helpful to the reader and search engines.
3. Click Update Options.
Braddy

Re: Wordpress ja pingaus?

ViestiKirjoittaja mannerv » Ti Loka 02, 2012 11:04

Braddy kirjoitti:1. In the Administration Panels, go to Options > General Options and look for your tagline.
2. Change it to something that describes your blog’s purpose. Using clear keywords is helpful to the reader and search engines.
3. Click Update Options.

Voi vittu.
mannerv

Paluu Blogit