Hei Julkaisijat,
Olemme hetki sitten avanneet liidikampanja Karambalta.
Komissiota saat 5,6 EUR (42 DKK) per rekisteröityminen.
Cheers,
Miika
JuhaS14 kirjoitti:Sen verran Karambasta, että oon nyt 2 verkolla testannut kyseistä kampanjaa viimeaikoina ja tulokset on romahtaneet täysin. Aikaisemmin kampanja toimi varsin hyvin.
Mun veikkaus on, että asiakkaalla ei oo seurantapikselit paikoillaan...............
ibeatyou kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Sen verran Karambasta, että oon nyt 2 verkolla testannut kyseistä kampanjaa viimeaikoina ja tulokset on romahtaneet täysin. Aikaisemmin kampanja toimi varsin hyvin.
Mun veikkaus on, että asiakkaalla ei oo seurantapikselit paikoillaan...............
Itsellä konversio 7% tuossa Smart Responsen kampanjassa ja samalle listalle muistaakseni aikaisemminkin Karambaa laittanut joten itse olen hieman eri linjoilla. Kyseessä siis tuo CPL kamppis. (tai no järjestelmässä luki että kampanja on CPA mutta rekisteritymisestä siis maksettiin..)
Toki Betsafen ja Mr Mega kampanjassa olen saanut huomattavasti korkeampia konversio % (18% ja 34% ) mutta nämä eivät ole tulleet maileista ja ovat huomattavasti uudempia affiliate kampanjoita joten lukemat eivät ole vertailukelpoisia.
Kuitenkin; Itse en ole huomannut että seurananssa olisi ollut ongelmia. Liikenteen määrä on varmasti riittävä.
JuhaS14 kirjoitti:Sen verran Karambasta, että oon nyt 2 verkolla testannut kyseistä kampanjaa viimeaikoina ja tulokset on romahtaneet täysin. Aikaisemmin kampanja toimi varsin hyvin.
ibeatyou kirjoitti:Muuten tuo Karamban touhu on jotain ihan ala-arvoista itsellä jäi varmaan normi ihmisen päivän palkan verran saamatta tuloja koska kamppis meni kiinni, onneksi ehdin laittaa tuon kampanjan maililla useita päiviä aikaisemmin kun se meni kiinni eli 95% rahoista sentään tuli.. Tietääkö ne miten affiliate hommat toimii? (Karamba) Ei julkaisijoiden muroihin voi jatkuvasti kusta.
Erityis kiitos silti Miikalle kuin "venytti" tuota kampanjan sulkemista.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa