Hei "Goos".
Löysin ylläolevan kirjoituksesi koskien Klarnan toimivuutta sekä asiakaspalvelun laatua.
Tarjoamamme palvelun taso on Klarnalle erittäin tärkeää ja yksi toimintamme kulmakivistä, ja pahoittelen sitä että olet kokenut toisin.
Haluaisin auttaa sinua. Olen itse Suomen päässä integroinnin tehtävissä Klarnalla, voisit laittaa minulle suoraan sähköpostia. Saan varmasti asiakaspalvelustamme lisää infoa kyseessä olevasta ongelmasta Prestashopin kanssa, jos vain saan tietooni muun muassa kauppias id:si Klarnalla, mutta toki helpottaa asian selvittämisessä jos kuvailet ongelman alustavasti suoraan sähköpostiviestissä. Selvitän sitten asiaa integroinnin näkökulmasta, kuten olisi alunperin kuulunutkin ja voin samalla selvittää ongelmaasi asiakaspalvelumme kanssa.
Enenpää en pysty asiaa kommentoimaan tällä hetkellä, vain pahoitella, koska en tiedä onko tämä tapaus koskaan tullut integraatio-osastollemme asti.
Toivottavasti olet pian yhteydessä niin saisimme myyntisi alkamaan/jatkumaan onnistuneesti Klarnan kautta, sehän on toki molemminpuolinen intressi.
"Prestashopin moduuliin on tehty päivityksiä, ja viimeisimmät ja tuetut versiot löytyvät täältä:
http://integration.klarna.com/modules/s ... 2&module=6 "
Ystävällisin terveisin,
Heli Klarnalta /
integration@klarna.fi