TD:n järjestelmä rankaisee

TD, eli juttua TradeDoublerista.

TD:n järjestelmä rankaisee

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Tammi 12, 2012 16:22

On se helvetin hienoa, et vaikka sä ajat TD:n kautta vitusti liikennettä ja tuotat julmetut määrät myyntiä, ei sulla siltikään ole kuin peruskomissiot joka vitun ohjelmassa. Näin siis jos sulla on paljon saitteja ja liikenne jakautuu näille. Idioottijärjestelmä kun ei taivu koko tilin komissiokorotuksiin, vaan korotukset menevät saittiperusteisesti, jos menevät ylipäätään. Eikä paljoa auta, jos niitä kertaalleen läpi tilin manuaalisesti nostetaan, kun seuraavassa kuussa (tai jopa kesken kuun, kun mainostaja haluaa "palkita sut" uudella komissiotasolla) komissot tippuvat jälleen alas, eikä asiaa enää kukaan viitsi siellä päässä muistaa.

Ajakaa siis vittu se liikenne saman linkin kautta joka saitilla, jos haluutte saada mitä teille on luvattu ja kuuluu. Tän ohjeistuksen puuttuminen makso mulle nyt vähän liikaa rahaa.

Get your shit together, tai mä lähen nykimään kokonaan. Nyt pikkasen meinaa vituttaa vaihteeksi.
Viimeksi muokannut Tomppa päivämäärä To Tammi 12, 2012 16:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Tomppa

Re: TD:n järjestelmä rankaisee

ViestiKirjoittaja Mapy » To Tammi 12, 2012 16:45

Tämän takia teen itse esimerkiksi pikavipeistä vain yhtä saittia, mutta sillä on aika monta vaihtoehtoista osoitetta, joilla saitille pääsee... :D
Epillä saa kuitenkin hyvin seurattua, mistä urlista myynti on tullut. Epillä seuraamisessa on se ongelma, ettei taida päästä näkemään, montako klikkiä kullakin epillä on tullut. Eli järjestelmän kautta en ole keksinyt suoraan tapaa arvioida eri verkkotunnusten konversiota jne. Tämän voisi toki hoitaa seuraamalla itse klikkejä.

Yleisesti ottaen on paljon helpompi tehdä monta pientä saittia, kuin hakea yhtä suurta kokonaisuutta. Eli tulee verkostollekin enemmän kauppaa, jos julkaisija tekee pieniä saitteja. Koska vaatii oikeasti aika paljon aikaa paukuttaa yks saitti kaikilla hakutermeillä ykköseksi (puhumattakaan siitä, että monella saitilla voi hakea hyvillä termeillä kaikki kymmenen ekaa sijaa...). Tämä lähinnä siis, jos hakee orgaanista liikennettä.

Olis kyllä näppärämpää, jos komissio olisi julkaisijakohtainen kuten muilla verkostoilla. Ei tämä nykyinen tilanne mua ole hirveesti haitannut, kun riittää vaan aina uuden saitin osalta korvata redirect-skriptissä epi uudella arvolla. Huono tilanne niille, jotka eivät ole tätä aiemmin huomanneet...
Mapy

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Tammi 12, 2012 17:56

Mä sanon vaan sen, että mä en turhaan juossu palavereissa TD:n kanssa ja mä vaadin kompensaatiota siitä, että ei oo toimittu niinkuin on luvattu. Aika vitun vaikeaa se on itselläkään pitää sovitusta projektista kiinni, kun komissiot vähintään puolitetaan heti kun liikennettä sovitun puitteissa lisätään ja silmä lomien vuoksi välttää. Prkl.

Tämä on mulle yks vitun iso luottamuskysymys ja olis pitäny tajuta, että verkko on mulle töissä enkä mä verkolle ja se et se on verkon etu valvoa mun etua. Nyt ei näin menny ja melkeen kaks kuukautta puoli-ilmasta liikennettä pistää hieman vihaksi.

Mä en yleensä tykkää näistä huudella julkisesti, mutta tämä ongelma on aika monen muunkin ongelma, se, että järjestelmä on noin sysipaska ja epäoikeudenmukainen. Ja sekin, että hommaa hoidetaan toisessa päässä muutenkin puolivillaisesti, vaikka mukavia jäpiköitä siellä duunissa noin muuten on. Koittakaa nyt kuitenkin tajuta, että tätä aika moni tekee ammatikseen ja montaa kuprua siihen ei tarvii, että mitta on täynnä ja tilipussi tyhjä.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja arvat » To Tammi 12, 2012 22:00

Mutta muista, hyvä Tomppa, että vaikka tilanteesi on huono, se ei ole toivoton. Ymmärrän että olet vittuuntunut, mutta muista että vainajan paidassa ei ole taskuja.
arvat

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Tammi 12, 2012 23:45

arvat kirjoitti:Mutta muista, hyvä Tomppa, että vaikka tilanteesi on huono, se ei ole toivoton. Ymmärrän että olet vittuuntunut, mutta muista että vainajan paidassa ei ole taskuja.

Nyt oot kyl todennäkösesti pikkusen käsittäny väärin mun tilanteen. Mut en todellakaan aikonu käärinliinoihin rahoja jemmata. :D
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja mannerv » Pe Tammi 13, 2012 0:39

Mapy kirjoitti:Epillä seuraamisessa on se ongelma, ettei taida päästä näkemään, montako klikkiä kullakin epillä on tullut. Eli järjestelmän kautta en ole keksinyt suoraan tapaa arvioida eri verkkotunnusten konversiota jne. Tämän voisi toki hoitaa seuraamalla itse klikkejä.

Dude... :roll:
mannerv

Paluu TradeDoubler