Mä en kyllä ymmärrä noita palveluita, koska jos mä haluan jotain tehdä niin teen sen. Tää on vähän kun, että ne opettaa muita jotka ei itse osaa. Sama juttu listaamisten ja kaiken elämänhallintaan liittyvien juttujen kanssa. Mun mielestä elämää ei pidä hallita, life is just a flow. Ja liika suunnittelu pilaa vaan kaiken, ilman kässärii sujuu aina parhaiten.
En mä kyllä ymmärrä Tarkkamarkankaan tapaista settiä. Itse oon sitä mieltä, että kun se liksapäivä on niin sen päivän sä oot kuningas - sä voit tehdä just miltä susta tuntuu. Noita päiviä on kuitenkin niin helvetin vähän vuodessa (joku 60). Kuluttaminen on kuitenkin paras tapa torjua lamaa. Eli kun liksa tulee tilille, niin hyvää safkaa, helvetin hyviä juomia, helvetin kalliita naisia ja uutta relettä & pukuu & lenkkarii kaappiin - ihan just miltä susta tuntuu vaan. Anna mennä!
Mä en koskaan suunnitellut, säästellyt tai liikaa kelaillut ja kattokaa mitä musta oikeen tuli?

Nyt on naama tuttu Pasilan poliisiasemalla, Ylioppilaslehdessä, Seiskassa ja nimenkin useimmat tietää

Tulipa filosofista settiä.