Man Of The Dead kirjoitti:Mitäs tästä tuumailette?

Peetra kirjoitti:Mielestäni saitin omistaja/webmaster/nimetty vastuuhenkilö/firma on aina vastuussa, olen mielelläni samaa mieltä ku adsense tässä asiassa.![]()

Peetra kirjoitti:Mielestäni saitin omistaja/webmaster/nimetty vastuuhenkilö/firma on aina vastuussa, olen mielelläni samaa mieltä ku adsense tässä asiassa.![]()
Viime kädessä - kyllä! Omistajalla on vastuu poistaa sellaiset törkyt, jotka ovat lainvastaisia ja jos mahdollistaa estää niitä tulemasta lisää tukevaisuudessa. Mielestäni näin toimitaankin jo nyt niillä sivustoilla, joilla liikun.micfire kirjoitti:Siis oletko sitä mieltä, että saitin omistaja tms. henkilö on vastuussa siitä mitä sivuilla joihin ulkopuoliset voivat submittaa kontenttia lukee?

Parhaimmillaan oli vissiin 28 000 foorumia, joista moni senkielisiä että sanakirjan kanssa joutui tarkastaa, onko sisältö sopiva vai ei. Niin kyllä tuun, kunhan sovitaan menettelystä ja korvauksesta.Tomppa kirjoitti:Peetra kirjoitti:Mielestäni saitin omistaja/webmaster/nimetty vastuuhenkilö/firma on aina vastuussa, olen mielelläni samaa mieltä ku adsense tässä asiassa.![]()
Joo, et viittis tulla moderoimaan parintuhannen kaveris kanssa noin 7000 foorumia meille?

En oikein ymmärrä mikseivät halua että ihmiset osallistuvat sivun parantamiseen lähettämällä feedbackia.

Peetra kirjoitti: Esim. kolme viikkoa on mielestäni sopiva. Siinä ajassa webmasterit kyllä pitäisi keritä postejaansa lukea. Tuskinpa se poliisikan saisi mitään pikkujuttuja suljetuksi/poistetuksi siinä ajassa, niin parasta on selkeästi vaan ottaa vastuuta omistamastaan. Ellei kukaan valita voi tietysti olettaa että kaikki on kunnossa, mutta todella monilta rahantekosivulta puuttuu yhteystiedot, taikka ne ovat piilotettuja, webmasterit karttaa työtä ku hullu puuroa. En oikein ymmärrä mikseivät halua että ihmiset osallistuvat sivun parantamiseen lähettämällä feedbackia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa