nico kirjoitti:Oletan että tämä oli vitsi
ukkop kirjoitti:sivujakin on niin erilaisia, toisilta tieto haetaan nopeasti ja poistutaan tämän jälkeen yhtä nopeasti, kun toisille sivuille jäädään roikkumaan pitemmäksi aikaa, vaikka sivu olisi kuinka paska.
nico kirjoitti:off-page arvot ovat ehkä viime vuosina saaneet hieman enemmän arvoa algoritmissa
nico kirjoitti:mutta ollaan aika pitkällä siitä että google pystyisi rankkaamaan sivuja sen mukaan kuinka hyvinä käyttäjät ne näkevät.
JuhaS14 kirjoitti:Kaikki sivustot eivät käytä Analyticsia
Herätys! Google tekee jo sitä ja tulee tekemään yhä enemmän jatkossa.
JuhaS14 kirjoitti:Kaikki sivustot eivät käytä Analyticsia
raisseli kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Kaikki sivustot eivät käytä Analyticsia
Ei niin. Google tutkii minkälaisella hakukone haulla käyttäjä menee minkälaiselle sivustolle. Ja antaa sivustolle niiden mukaan arvoa. Itse voin tutkia tätä tietoa Analyticistä, ei googlen sitä tarvitse sieltä tehdä.
mannerv kirjoitti:Nyt sitten kysymys teille, jotka osaatte aihetta vähän enemmän. Milloin sivulle ei kannata pistää Analyticsiä pyörimään SEO-syistä?
shovi kirjoitti:Sillon, kun et halua Googlen yhdistävän saittia sun muihin sivustoihin (olettaen että muut asiatkaan eivät sitä tee).
dillon kirjoitti:shovi kirjoitti:Sillon, kun et halua Googlen yhdistävän saittia sun muihin sivustoihin (olettaen että muut asiatkaan eivät sitä tee).
Eihän tämä nyt ole mikään syy. Ana-tilejä voi tehdä niin monta kuin huvittaa, vaikka jokaiselle sivustolle omansa.
shovi kirjoitti:dillon kirjoitti:Eihän tämä nyt ole mikään syy. Ana-tilejä voi tehdä niin monta kuin huvittaa, vaikka jokaiselle sivustolle omansa.
Ei mulla ainakaan kärsivällisyys riitä kikkailemaan proxyjen ja vastaavien kanssa jatkuvasti.
dillon kirjoitti:shovi kirjoitti:dillon kirjoitti:Eihän tämä nyt ole mikään syy. Ana-tilejä voi tehdä niin monta kuin huvittaa, vaikka jokaiselle sivustolle omansa.
Ei mulla ainakaan kärsivällisyys riitä kikkailemaan proxyjen ja vastaavien kanssa jatkuvasti.
Mitä mä just sanoin tuosta vainoharhaisuudesta![]()
No, voithan sä vaikka käyttää koko ajan jotain yhtä samaa isoa proxyä. Vaikka jotain sellaista, jota käyttää 10 miljoonaa muuta käyttäjää. Miten Google enää tässä vaiheessa voi remote host -tietojen perusteella päätellä yhtään mitään?
mojo kirjoitti:Jos leikitään ajatuksella hieman pidemmälle niin eikö Google aika pian tiedä, jos kävijä tulee huonon sisällön "innoittaman" takaisin hakemaan samalla termillä lisäinformaatiota, koska linkin x klikkaaminen tuotti oksennusreaktion? Eiköhän muitakin vastaavia indikaatioita onnistuneesta käyttäjäkokemuksesta ole aika helppo rakennella - varsinkin yhdistettynä analytics-dataan ja näistä johdetuilla algoritmeilla päästään jo varmasti aika pitkälle, joten ehkä tämä ei olekaan niin hatusta temmattu ajatus.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa