Lifestyle

Joskus tekee mieli keskustella muustakin kuin "Internet jutuista". Tämä osio on sitä varten!

Lifestyle

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Heinä 15, 2009 3:52

Moi,

Aattelin alkaa tänne blogittaa lifestylesta. Tää on mun ensimmäinen viestini tähän sektioon ja päätän kertoa vähän itestäni eka.

Oon 28-vuotias keski-Helsinkiläinen tyyppi joka tekee niinku tiiätteks te hakukoneoptimointia, hakukonemainontaa, affiliate-mainontaa ja kaikkee muutakin lähelt liippaavaa.

Tykkään myös kaikest laadukkaasta ja näyttävästä. Siks mä oikeestaan rupesinkin mukaan tähän nettibisnekseen et sais uutta gearia ja silleen. Aluks tää oli vaan harrastus - pelasin pienil panoksilla ja tulihan sitä rahaa ihan kivasti ylimääräistä, mut sit mä innostuin alkaa pelaa isoil panoksilla - fyrkkaa alko tulee aivan hemmetisti ovista ja ikkunoista.

Vaatteis mä diggailen aika paljon Ralph Laurenista ja Tommy Hifilgerista. Täytyy kyl myöntää et jotain Tiger of Swedeniäkin on mukaan tarttunut. Viime perjantaina me esim. shoppailtiin Aleksi 13:sta ton Goosin kanssa ja mukaan tarttu tiiätteks niinku Tommy Hilfigerin vyö, Tommy Hilfigerin neule ja Tommy Hilfigerin sukat. Sain viel Aleksi 13:sta kanta-asiakaskortin jolla sai joitakin pisteitä pois.' Puvut kuitenkin pitää shopata Valentinolta tai CK:lta....

Nyt mä oon päässyt siihen pisteeseen et saan vippejä jo mestoihinkin missä en oo ikinä käynnyt, niinku tää mikälie yökerho Circus - mulla on kuulemma sinne vipit. Yleensä viihdyn Tigerissa tai sit Aussies.

Oon huomannut tykkääväni aika paljon vaaleista naisista, mut tummiakin on täs mukaan kyl kertynyt.

Pistän vähän tähän alkuun kuvia mun lifestylesta:

Kuva

Ton pullon mä ostin.

Kuva

Ton pöydän mä ostin.

Kuva

Tonkin pöydän mä ostin.

Kuva

Mun tapa ostaa shotteja.

Kuva

Pullo pyörii

---

Jos kiinnostusta on jatkan tätä lifestyle-blogia. :D
Viimeksi muokannut JuhaS14 päivämäärä La Huhti 21, 2012 23:52, muokattu yhteensä 7 kertaa
JuhaS14

Re: Lifestyle

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Heinä 15, 2009 3:55

Laitetaas tähän yks hyvä kommellus matkan varrelta:

Oltiin tos yks kerta Timoren ja Hainarin kans Redrumissa, mä tietenkin innostuin kun siellä oli kerta skumppaakin. Kysyin sitten baarimikolta että paljonko täällä on skumppaa johon se totes että joku 40 putelia. Mä sitten mietin hetken (noin sekuntin) ja päätin ostaa ne kaikki! Sitten meillä oli 40 putelii ja hauskaa piisas. Hainari tais olla ihan skumpassa sen illan jälkeen.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Heinä 15, 2009 3:59

Nii ja jossei oo kiinnostusta, niin todennäköisesti jatkan silti :D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja mannerv » Ke Heinä 15, 2009 13:03

Kuva
mannerv

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Heinä 15, 2009 13:11

Rakas päiväkirja, tänään aattelin käydä Strindbergin kahvilassa syömässä mustikkatorttua ja juomassa Evian-kivennäisvettä. Samalla ajattelin lukaista KGB-vakooja Ernest Hemingwayn kirjoja.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Juho » Ke Heinä 15, 2009 13:47

Tähän juomien tarjoiluun liittyen, niin itseltäni hiipui into siihen aika dramaattisesti, kun varsinkin hieman nuoremmalla iällä naispuoliset ystävät oikein kilpailivat baarissa kuinka monelta mieheltä he saavat ilmaisen drinkin. Sitä oli huvittavaa katsoa, kun ne miehet tarjoilivat p*llun kiilto silmissä niille naisille niitä drinkkejä. Niin ja sanomattakin on selvää, että muutamaa sulosanaa lähemmäksi he eivät päässeet niiden naisten pöksyjä.

Tosin on muuten hyvän näköinen blondi tuossa kuvassa, on tarjoilu kyllä kannattanut.
Juho

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ke Heinä 15, 2009 13:54

Juho kirjoitti:Tähän juomien tarjoiluun liittyen, niin itseltäni hiipui into siihen aika dramaattisesti, kun varsinkin hieman nuoremmalla iällä naispuoliset ystävät oikein kilpailivat baarissa kuinka monelta mieheltä he saavat ilmaisen drinkin. Sitä oli huvittavaa katsoa, kun ne miehet tarjoilivat p*llun kiilto silmissä niille naisille niitä drinkkejä. Niin ja sanomattakin on selvää, että muutamaa sulosanaa lähemmäksi he eivät päässeet niiden naisten pöksyjä.

Tosin on muuten hyvän näköinen blondi tuossa kuvassa, on tarjoilu kyllä kannattanut.

Tossa on just ongelma se ettei osata targetoida oikein. Pitäis varmaan kirjoittaa joku opas minkälaisille naisille kannattaa tarjota. Tälle voisi olla kysyntää? Ne varottavat signaalit vaan pitää tunnistaa.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Juho » Ke Heinä 15, 2009 13:57

JuhaS14 kirjoitti:Tossa on just ongelma se ettei osata targetoida oikein. Pitäis varmaan kirjoittaa joku opas minkälaisille naisille kannattaa tarjota. Tälle voisi olla kysyntää? Ne varottavat signaalit vaan pitää tunnistaa.

Tälle oppaalle olisi varmasti kysyntää. Itse asiassa viime viikonloppuna kaveri tarjoili yhdelle naiselle useammankin drinkin ja sitten myöhemmin kävi ilmi, että naisen poikaystävä istui baaritiskin toisessa päässä.
Juho

ViestiKirjoittaja shovi » Ke Heinä 15, 2009 14:39

Ei helevetti mä olen hajoillu tätä lukiessa... Toivottavasti et Juha lopeta kirjottamista ikinä!

Btw, mun muija on öbaut 5000 kertaa paremman näköinen kun tuo blondi.

Ja tähän täytyy kertoa sellainen anekdootti tällaisesta Tiger-biletyksestä, kun oltiin viime lauantaina Tigerin VIPissä ja Juhalla heitti vähän viihteen puolelle, polteltiin sellasia jäätävän paksuja sikareita ja pöytä oli täynnä viinaa (noita 6l Belvedere-pulloja) ja skumppaa (Dom Pérignon, á 150€). Oltiin siinä kännispäissämme lyöty kolme vetoa 50 000€ zibale.

Pöydässä istu sitten sellanen nuori kundi, jolle kerrottiin tästä meidän vedosta. Kumpikaan ei muistanu, että mistä se kolmas veto lyötiin, mut sovittiin että heitetään kolikkoa siitä. Se kundi katto sitä viinamäärää ja sen jälkeen meitä ihan huuli pyöreenä, tehostin vähän hommaa sanomalla haudanvakavalla äänellä, et "tässä puskee kyl kylmä hiki päälle et jos häviän, mulla menee melkein koko kuukauden tienestit Juhalle"... hahahaa, kaverin ilme oli näkemisen arvonen.
shovi

ViestiKirjoittaja goos » Ke Heinä 15, 2009 17:49

hmm, pitäis varmaan www.pleijerit.net sivustolle kirjoittaa tommonen juttu, itsehän luulin että seon itsestään selvää kaikille miehille että kenelle kannattaa tarjota.
goos

ViestiKirjoittaja goos » Ke Heinä 15, 2009 17:50

Juho kirjoitti:Tosin on muuten hyvän näköinen blondi tuossa kuvassa, on tarjoilu kyllä kannattanut.

Tuota naista ei saatu tarjoamalla viinaa, ihan ilman viinaa tuli. Ja seuraavan kerran ku nähtiin niin ei edes viina kelvannu :(
goos

ViestiKirjoittaja Juho » Ke Heinä 15, 2009 19:11

goos kirjoitti:hmm, pitäis varmaan http://www.pleijerit.net sivustolle kirjoittaa tommonen juttu, itsehän luulin että seon itsestään selvää kaikille miehille että kenelle kannattaa tarjota.

Kenties naisistakin on aika selvää keiltä kannattaa pummata sitä drinksua.

Ihan näin ohimennen, niin minulle on ihan tuntematon nainen tullut tarjoamaan drinkkiä jokusen pari kertaa (jätetään ne muut tarjoamiset keskustelun ulkopuolelle). Noh, täällä oleville pleijereille se on ehkä jokapäiväistä, mutta minusta se on aika harvinaislaatuista.
Juho

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Heinä 16, 2009 5:49

Vituiksi meni Juha. Naikkosen teinimutru paljastaa kaiken naisen tasosta... :O
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Heinä 19, 2009 16:13

Perjantai & Lauantai:

Taas on tullut edustettua ja Snoobin Lassi oli mukana kumpanakin päivänä, eilen mukaan eksyi Reallyn Jarno. Perjantaina Lassin kaverikin juotettiin semmoseen tinaan ettei oo kuulemma ikinä ollut.

Viina virtasi ja loossailtiin (varattiin pöydät) pitkästä aikaa julkiselta puolelta. Kumpanakin päivänä oltiin siis Tigerissa ja lauantain alkuilta vietettiin Aussiessa johon tulikin varsin mukavaa naisseuraa pöydän täydeltä.

Perjantain track record: 1 helvetinmoinen vikatikki kun äijät ei vahtinut selustaa ja arviointikyky petti. Juotuja pulloja joku 3-4 vodkapulloa ja shampanjaa.

Lauantain track record: Huomattavasti laadukkaampaa settiä eikä tullut itselläkään mitään bad beattia vaan sanoisinko et alusta alkaen kädessä oli AA ja parani vaan riverin myötä. Tumma & vaalee.

Sörnäinen kuittaa.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja shovi » Su Heinä 19, 2009 17:52

Ota nyt vähän rotia tohon toimintaan ja ala dokaamaan viikolla, eihän kukaan jaksa viikkoa odottaa uusia postauksia.
shovi

Seuraava

Paluu Vähän muutakin