Aattelin alkaa tänne blogittaa lifestylesta. Tää on mun ensimmäinen viestini tähän sektioon ja päätän kertoa vähän itestäni eka.
Oon 28-vuotias keski-Helsinkiläinen tyyppi joka tekee niinku tiiätteks te hakukoneoptimointia, hakukonemainontaa, affiliate-mainontaa ja kaikkee muutakin lähelt liippaavaa.
Tykkään myös kaikest laadukkaasta ja näyttävästä. Siks mä oikeestaan rupesinkin mukaan tähän nettibisnekseen et sais uutta gearia ja silleen. Aluks tää oli vaan harrastus - pelasin pienil panoksilla ja tulihan sitä rahaa ihan kivasti ylimääräistä, mut sit mä innostuin alkaa pelaa isoil panoksilla - fyrkkaa alko tulee aivan hemmetisti ovista ja ikkunoista.
Vaatteis mä diggailen aika paljon Ralph Laurenista ja Tommy Hifilgerista. Täytyy kyl myöntää et jotain Tiger of Swedeniäkin on mukaan tarttunut. Viime perjantaina me esim. shoppailtiin Aleksi 13:sta ton Goosin kanssa ja mukaan tarttu tiiätteks niinku Tommy Hilfigerin vyö, Tommy Hilfigerin neule ja Tommy Hilfigerin sukat. Sain viel Aleksi 13:sta kanta-asiakaskortin jolla sai joitakin pisteitä pois.' Puvut kuitenkin pitää shopata Valentinolta tai CK:lta....
Nyt mä oon päässyt siihen pisteeseen et saan vippejä jo mestoihinkin missä en oo ikinä käynnyt, niinku tää mikälie yökerho Circus - mulla on kuulemma sinne vipit. Yleensä viihdyn Tigerissa tai sit Aussies.
Oon huomannut tykkääväni aika paljon vaaleista naisista, mut tummiakin on täs mukaan kyl kertynyt.
Pistän vähän tähän alkuun kuvia mun lifestylesta:

Ton pullon mä ostin.

Ton pöydän mä ostin.

Tonkin pöydän mä ostin.

Mun tapa ostaa shotteja.

Pullo pyörii
---
Jos kiinnostusta on jatkan tätä lifestyle-blogia.