Terve!
Olen pitkäaikainen Optimointi.comin lukija ja olen seurannut liikkeitänne netin ihmeellisessä maailmassa!
Olen siis nuori (kesällä 21-vuotta täyttävä) nuorimies Oulusta ja olen koko pienen ikäni ollut netin kanssa jollain tavalla tekemisissä.
Varsinaista hardware nörttiä minusta ei sitten koskaan tullut, koska kiinnostuin enemmän siitä, mikä näyttää kauniilta ja missä raha
liikkuu. Mutkien ja omien nettisivuprojektien kautta päädyin aikuislukion ohella pieneen sovellusfirmaan (Frontside Oy)
kehittelemään yrityksen omaa CMS-järjestelmää, josta sittemmin kehitimme verkkokauppasovelluksen. Siinä sivussa loimme suomen
johtavan valaisin-verkkokaupan Taskulamput.fi:n. Kova kiinnostus markkinointa ja rahantekoa kohtaan on aina ohjannut valintojani,
vaikka viime heinäkuusta olenkin ollut varusmiespalveluksessa. Heinäkuussa, kun kotiudun, ajattelin suunnata etelään ja haluaisin
toteuttaa sitä, mistä eniten tykkään - aikaansaamista. Olisiko teillä tarvetta oppipojalle?
Muutama pointti minusta
- En ole "kahdeksasta-neljään"-tyyppi. Teen vaikka ympärivuorokautista työtä, kunhan sillä on jokin hieno tarkoitus
- Olen sosisaalinen, enkä pelkää myymistä.
- Olen innokas oppimaan uutta, sillä melkein kaiken olen oppinut
itseopiskelun kautta.
- Osaan peruskoodauksen (Php, MySql, Html, css ym.), kokemusta työn
sekä omien sivujen kautta.
- Olen valmis näyttämään työpanokseni laadun pienemmälläkin palkalla.
Aikaisempaa työhistoriaa
- Puolustusvoimat (kokelas), Kajaani
- Frontside Oy, ohjelmistokehittäjä, Oulu
- Handshake Trading Oy, Verkkokaupan logistiikan ylläpito, Oulu
- Lukuisat myyntitehtävät, kuten puhelinmyynti, messumyynti, B2B-myynti.
Jos mielenkiinto heräsi, ota yhteyttä - kaikkiin yhteydenottoihin vastataan!
Markus Uusimäki
+358400810949
http://maybachh.fi