Avoin hakemus.

Tarvitsetko tekijää? Ilmoita täällä jos tarvitset uudet verkkosivut, logon, hakukoneoptimointia...

Avoin hakemus.

ViestiKirjoittaja Maybachh » Ke Touko 30, 2012 23:02

Terve!

Olen pitkäaikainen Optimointi.comin lukija ja olen seurannut liikkeitänne netin ihmeellisessä maailmassa!

Olen siis nuori (kesällä 21-vuotta täyttävä) nuorimies Oulusta ja olen koko pienen ikäni ollut netin kanssa jollain tavalla tekemisissä.
Varsinaista hardware nörttiä minusta ei sitten koskaan tullut, koska kiinnostuin enemmän siitä, mikä näyttää kauniilta ja missä raha
liikkuu. Mutkien ja omien nettisivuprojektien kautta päädyin aikuislukion ohella pieneen sovellusfirmaan (Frontside Oy)
kehittelemään yrityksen omaa CMS-järjestelmää, josta sittemmin kehitimme verkkokauppasovelluksen. Siinä sivussa loimme suomen
johtavan valaisin-verkkokaupan Taskulamput.fi:n. Kova kiinnostus markkinointa ja rahantekoa kohtaan on aina ohjannut valintojani,
vaikka viime heinäkuusta olenkin ollut varusmiespalveluksessa. Heinäkuussa, kun kotiudun, ajattelin suunnata etelään ja haluaisin
toteuttaa sitä, mistä eniten tykkään - aikaansaamista. Olisiko teillä tarvetta oppipojalle?

Muutama pointti minusta
- En ole "kahdeksasta-neljään"-tyyppi. Teen vaikka ympärivuorokautista työtä, kunhan sillä on jokin hieno tarkoitus
- Olen sosisaalinen, enkä pelkää myymistä.
- Olen innokas oppimaan uutta, sillä melkein kaiken olen oppinut
itseopiskelun kautta.
- Osaan peruskoodauksen (Php, MySql, Html, css ym.), kokemusta työn
sekä omien sivujen kautta.
- Olen valmis näyttämään työpanokseni laadun pienemmälläkin palkalla.

Aikaisempaa työhistoriaa
- Puolustusvoimat (kokelas), Kajaani
- Frontside Oy, ohjelmistokehittäjä, Oulu
- Handshake Trading Oy, Verkkokaupan logistiikan ylläpito, Oulu
- Lukuisat myyntitehtävät, kuten puhelinmyynti, messumyynti, B2B-myynti.

Jos mielenkiinto heräsi, ota yhteyttä - kaikkiin yhteydenottoihin vastataan!
Markus Uusimäki
+358400810949
http://maybachh.fi
Maybachh

Re: Avoin hakemus.

ViestiKirjoittaja Tomppa » To Touko 31, 2012 2:40

Ootsä nyt ihan varma, että haluut lähteä merta edemmäs kalaan? Meillä saattais olla ihan Oulussa vakanssia auki osaavalle kaverille.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja goos » To Touko 31, 2012 13:42

Tomppa kirjoitti:Ootsä nyt ihan varma, että haluut lähteä merta edemmäs kalaan? Meillä saattais olla ihan Oulussa vakanssia auki osaavalle kaverille.

Etelässä on paremmat tsiksit kuulema
goos

ViestiKirjoittaja Maybachh » To Touko 31, 2012 14:27

Tomppa kirjoitti:Ootsä nyt ihan varma, että haluut lähteä merta edemmäs kalaan? Meillä saattais olla ihan Oulussa vakanssia auki osaavalle kaverille.

Kiitos vastauksesta :)

Etelään lähteminen ei ole kiveen kirjoitettu, mutta täysin varteenotettava vaihtoehto kuitenkin. Jos kotiseudulta löytyy töitä niin silloin lähdölle ei ole syytä :roll:
Maybachh

ViestiKirjoittaja Mapy » To Touko 31, 2012 19:47

Maybachh kirjoitti:- En ole "kahdeksasta-neljään"-tyyppi. Teen vaikka ympärivuorokautista työtä, kunhan sillä on jokin hieno tarkoitus

Tätä ei kannata mainita työnantajalle ääneen, koska IT/markkinointi yms. aloilla ei kauheasti taideta puhua mistään ylityökorvauksista :)
Mapy

ViestiKirjoittaja mannerv » Su Kesä 03, 2012 0:26

Maybachh kirjoitti:Terve!

Olen pitkäaikainen Optimointi.comin lukija ja olen seurannut liikkeitänne netin ihmeellisessä maailmassa!

Olen siis nuori (kesällä 21-vuotta täyttävä) nuorimies Oulusta ja olen koko pienen ikäni ollut netin kanssa jollain tavalla tekemisissä.
Varsinaista hardware nörttiä minusta ei sitten koskaan tullut, koska kiinnostuin enemmän siitä, mikä näyttää kauniilta ja missä raha
liikkuu. Mutkien ja omien nettisivuprojektien kautta päädyin aikuislukion ohella pieneen sovellusfirmaan (Frontside Oy)
kehittelemään yrityksen omaa CMS-järjestelmää, josta sittemmin kehitimme verkkokauppasovelluksen. Siinä sivussa loimme suomen
johtavan valaisin-verkkokaupan Taskulamput.fi:n. Kova kiinnostus markkinointa ja rahantekoa kohtaan on aina ohjannut valintojani,
vaikka viime heinäkuusta olenkin ollut varusmiespalveluksessa. Heinäkuussa, kun kotiudun, ajattelin suunnata etelään ja haluaisin
toteuttaa sitä, mistä eniten tykkään - aikaansaamista. Olisiko teillä tarvetta oppipojalle?

Muutama pointti minusta
- En ole "kahdeksasta-neljään"-tyyppi. Teen vaikka ympärivuorokautista työtä, kunhan sillä on jokin hieno tarkoitus
- Olen sosisaalinen, enkä pelkää myymistä.
- Olen innokas oppimaan uutta, sillä melkein kaiken olen oppinut
itseopiskelun kautta.
- Osaan peruskoodauksen (Php, MySql, Html, css ym.), kokemusta työn
sekä omien sivujen kautta.
- Olen valmis näyttämään työpanokseni laadun pienemmälläkin palkalla.

Aikaisempaa työhistoriaa
- Puolustusvoimat (kokelas), Kajaani
- Frontside Oy, ohjelmistokehittäjä, Oulu
- Handshake Trading Oy, Verkkokaupan logistiikan ylläpito, Oulu
- Lukuisat myyntitehtävät, kuten puhelinmyynti, messumyynti, B2B-myynti.

Jos mielenkiinto heräsi, ota yhteyttä - kaikkiin yhteydenottoihin vastataan!
Markus Uusimäki
+358400810949
http://maybachh.fi

Onko sulla B-ajokortti?
mannerv

ViestiKirjoittaja Maybachh » Su Kesä 03, 2012 0:52

Kyllä on :D kuinka?
Maybachh

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Kesä 03, 2012 21:57

Maybachh kirjoitti:Kyllä on :D kuinka?

Näissä hommissa yrityksen johdot harvemmin on ajokunnossa ite.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Tomppa » Ti Kesä 05, 2012 7:49

Tuuhan Markus käymään kaffeella meidän toimistolla teknologiakylässä kun kerkeet niin jutellaan vähän. 040-1742770 tavoittaa.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja nippala » To Kesä 21, 2012 18:15

Onko Tampere tarpeeksi etelässä?
nippala

Paluu Työtä tarjolla