Lifestyle

Joskus tekee mieli keskustella muustakin kuin "Internet jutuista". Tämä osio on sitä varten!

Re: Lifestyle

ViestiKirjoittaja panukuulu » Pe Heinä 31, 2009 16:09

Vedä hahmos kunnolla jos vedät. Jos halaut olla Patrick Bateman niin...
a) Älä osta Tommy Hillfigeria. Pahempaa Seppälä merkkiä saa hakea. Helsingistä saa jo Pradaa, time to upgrade?
B) Meikkaa. Ei kajaalia, mutta kunnon setti hoitotuotteita iholle ja hiuksille. Dior, Chanel yms. Kalliita, hyvin brändättyjä. Tänne toki lista kaikesta mitä käytät.
c) Syö. Helsingissä on lukuisia yhden tähden ravintoloita, ja jopa yksi kahden tähden ravintola. Niissä saat helposti kulumaan +2000€ illassa, ja tänne mukavan listan siitä mitä tuli syötyä ja juotua (ps. mm. Georgessa juotiin joskus viskiä, joka maksoi jotain 100€-200€ per 2cl. Tilaa sitä pöydällinen. Chez Dominiqissa saat helposti kulutuettua yli 1500€ yhteen pulloon shampanjaa, et kymmeneen).
d) Kokaiini. Tämä sopisi tähän sun juttuun kun nyrkki silmään. Helsingissä vähän kallista, mutta vittuakos sinä välität. Tai sitten hanki muuli tuomaan Lontoosta/Damista, saat halvempaa ja parempaa. Sitä kuuluu sitten nokittaa 1 gramma kerralla, jonkun naisen kanssa Tiikerin vessassa. Tietysti platina amexilla.
c) Tapa muutama koditon silloin tällöin. Huorat kanssa ok. Lisää inspistä voit hakea lukemalla American Psychon.
d) ... ja kun elämä alkaa ahdistaa niin Xanaxia huiviin. Tai pamit ehkä se suomalainen versio.
e) Opettele keskustelemaan sujuvasti lähdevesistä, ja opettele ulkoa ainakin 30 merkkiä.

Just my 2 cents.
panukuulu

ViestiKirjoittaja timore » La Elo 01, 2009 1:07

Joo, tai jos pitää 1500 euroa kuluttaa illassa, niin miksei sitten lähe Prahaan ex tempore kokeilemaan paikallisia paheita?
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » La Elo 01, 2009 8:01

Tänään sit rantabileet. Eilen en ollut missään, nukahdin kello 16:00 ja nukuin 04:00 asti. Haastattelu tulos kuulemma Pleijerit.nettiin ja Juorut.comiinkin pyydettiin tää lifestyle-blogi siirtämään. Näin se vaan taas Söderholm porskuttaa ja tekee ilmiötä.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » La Elo 01, 2009 8:01

Elmo kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:Eilen oli ihan hyvää settii taas, tosin en juonnut kauheesti ja päädyin Scandic Hotel Simonkenttään yöksi. Otin superior-tasoisen huoneen.

Kai varasit sen ainoan oikean hotellin varausländärin kautta?

En. Otin suoraan tiskiltä kello 03:30.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Tomppa » Su Elo 02, 2009 7:45

JuhaS14 kirjoitti:
Elmo kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:Eilen oli ihan hyvää settii taas, tosin en juonnut kauheesti ja päädyin Scandic Hotel Simonkenttään yöksi. Otin superior-tasoisen huoneen.

Kai varasit sen ainoan oikean hotellin varausländärin kautta?

En. Otin suoraan tiskiltä kello 03:30.

Hah, nuo Suomen "Superior" tms. huoneet on yleensä sellaista 1 jakkara lisää ja 2cm leveämpi peti. "Sviitit"kään taho olla sviittejä, mutta pitäähän niitä joka hotellissa olla.
Käyttäjän avatar
Tomppa

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Elo 02, 2009 14:24

Superior = kylpyamme.

Nyt eilisten rantabileiden jälkeem suunnistan Järvenpäästä himaan kun tänne näköjään eksyin. Laitan raporttia myöhemmin. Saalista tuli.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja goos » Su Elo 02, 2009 14:53

JuhaS14 kirjoitti:Säälista tuli.

korjasin sulle ääkköset, ethän pahastu.
goos

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Su Elo 02, 2009 20:40

Noniin, nyt oon himassa ja nukuttu vähän niin heitän tässä pientä rapsan tynkää:

Jaakko tuli hakemaan mua parin kaverinsa kanssa eilen siinä 19:00 aikoihin punaisella urheiluautolla jossa on nahkapenkit, ikävä kyllä auton valmistusmaa on Saksa ja merkki kuului Hitlerin kosto -konserniin. Positiivisena puolena Jaakko on ottanut opiksi neuvoistani: autossa tulee olla ehdottomasti nahkapenkit, koska pikkutytöt valuttelevat. Kaneettina tähän täytyy sanoa, että koska olen aina : "Ihan just valmis" niin olen antanut Jaakolle oman avaimen. Yhdellekään naiselle en ole vielä avaintani luovuttanut.

Jaakon silitettyä Tommy Hilfiger ja Ralph Lauren -paitani lastasimme auton perään 21 pulloa laadukasta kuohuviiniä ja joitakin pulloja vodkaa ja suuntasimme Hietsuun jossa oli tarkoitus järjestää "Ei baariton" -sessio. Väkeä olikin paikalle saapunut aika kivasti (Goos ehkä laittelee kuvia jossain vaiheessa) ja illan mittaan jengiä saapui vielä lisää, joidenkin tosin luovutaessa ja lähtiessä baariin. Koska skumppaa oli melkoisen paljon ja muita nautintoaineita eikä pokea näkynyt, niin meno yltyi aika käsittämättömäksi välillä. Itse siemailin vaan vähän ja nautiskelin draaman tunteesta jota olin edesauttanut mm. järjestämällä Hainarin hoidon paikalle. Hainarin suku vastasikin illan eroottissävyisestä ohjelmasta jota käytiin välillä lakanoilla, nurmikoilla ja ilmeisesti välillä myös puskissa. Näistä saattaa olla taltiointeja eri medioilla ja niitä todennäköisesti nähdään myöhemmin. Tapansa mukaan Kuopion Tomppa tietysti taas puhui ns. Norjaa, koska siellä maaseudulla ei kuulemma alkoholia juurikaan ole tarjolla - tai sitten landet eivät vaan osaa ottaa, mene ja tiedä - onneksi me ollaan alettu Jaakon kanssa jo tekemään Tomista vähintään kunnollista Espoolaista ja mies on hyvällä matkalla kohti kestävempiä suorituksia.

Illan edetessä siihen vaiheeseen, että kaikki lähinnä tilittivät toisilleen tai vaihtoivat ns. eritteitä päädyin siihen ratkaisuun, että siirryn ns. toisiin maisemiin "jatkoille", valittuani muutamista vaihtoehdoista päädyin siihen, että otan Kajun-tilataksin kohti pohjoista Sibeliuksen jalanjäljissä Järvenpäähän päin varatun 20-vuotiaan vaalean neitokaisen luokse josta tässä artikkelissa käytän salanimeä "Nöttö". Itse olen aina sitä mieltä, että vapaissa täytyy olla jotain vikaa - eihän ne muuten vapaita olisi vai mitä?

Neiti ei kuulemma ollut sillä tuulella ja halusi vaan nukkua: Onneksi kuitenkin olen lukenut sen verran psykologiaa ja mm. ihmisten ostokäyttäytymistä, että osasin hyödyntää näitä laajalla skaalalla olevia taitojani ja sain kun sainkin homman käännettyä uusiin sfrääheihin. Tämän jälkeen neiti todellakin osti ja jatkon voitte kuvitella, mainittakoon nyt kuitenkin, että piiska jäi tällä kertaa himaan. Noin kello 14:00 saavuin tänään Sörnäisiin ja unien jälkeen alankin olemaan taas valmiina uusiin seikkailuihin.

Valitettavasti neiti ei antanut ottaa kuvia lifestyle-blogiani varten, vaan laittoi aina ns. käden eteen jolloin kännykameran kuvista tuli tärähtäneitä. Myöskään video ei kuulemma onnistunut. Koitan paikata asian seuraavalla käynnillä rakkaat lukijani.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja octo » Ma Elo 03, 2009 17:38

Kukaan ei kyllä missään puskissa käynyt :) Juhalla laukkaa mielikuvitus, kun jäi ilmaan seuraa tapahtumassaan ja joutui matkaamaan Järvenpäähän asti sitä saadakseen ;)
octo

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Elo 04, 2009 11:22

octo kirjoitti:Kukaan ei kyllä missään puskissa käynyt :) Juhalla laukkaa mielikuvitus, kun jäi ilmaan seuraa tapahtumassaan ja joutui matkaamaan Järvenpäähän asti sitä saadakseen ;)

Joo, Tiia kyl tarjos mut skippasin :D

Eilen taas maanantai-radalla: Perussettiä: vedettiin J:n kanssa Kampin kreikkalaisen terdellä eka, siitä sitten BBQ Houseen syömään ja sen jälkeen Aussieen, Aussiesta sitten Lady Mooniin. Illan kohokohdat:

-J kuuli kun jotkut harrasti naisten vessassa seksiä
-Eräs tukevampi nainen tuli avautumaan mulle, että hän pani juuri vessassa naista.
-Kuulin aika monta kertaa "MEEEE OLLAAAAAAN HOITSUJA" -lauseen
-Kerroin, että J on mun sisko ja yksi tyyppi olis maksanut 1000€ että saa meidät käyttöönsä 0,5h.
-Kerroin, että olen ydinasetutkija
-Kerroin, että olen pappi.
-Kerroin, että olen hevosten kaviosairauksiin erikoistunut spesiaali eläinlääkäri

Safkat oli erinomaiset ja palvelu pelas tuolla BBQ Housessa. Jäätelö oli törkeen hyvää: Vedettiin puoliksi 10 pallon annos, josta tosin saatiin syötyä vaan 5 palloa.
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Tiia » Ti Elo 04, 2009 12:30

Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit :D
Tiia

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Elo 04, 2009 12:51

Tiia kirjoitti:Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit :D

Todistajia löytyy. Maailman varmin juttu - arvaa alkaako T:llä? =D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Elo 04, 2009 12:55

Laittasin tähän kuvan Tiiasta ja alle tekstin, mutten löydä semmosta kuvaa missä sillä on POM-POMit, eli jos viittit Tiia jeesaa? :D

PS. Arvaa mikä se kuvateksti vois olla? :D
JuhaS14

ViestiKirjoittaja Tiia » Ti Elo 04, 2009 13:00

JuhaS14 kirjoitti:
Tiia kirjoitti:Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit :D

Joo, mut eiköhän jokainen todistajakin tajunnut asian läpäks, olitkohan sä ainoo sit joka et ;)
Älä nyt sekota mun pärstää tähän! Ja sori, mun pom-pom kuvat on jo arkistossa :/ Jos sellasia kuvia onkaan koskaan ollut kun ne ei oo ollut kovin suuressa käytössä mulla :D
Tiia

ViestiKirjoittaja JuhaS14 » Ti Elo 04, 2009 13:03

Tiia kirjoitti:
JuhaS14 kirjoitti:

Joo, mut eiköhän jokainen todistajakin tajunnut asian läpäks, olitkohan sä ainoo sit joka et ;)
Älä nyt sekota mun pärstää tähän! Ja sori, mun pom-pom kuvat on jo arkistossa :/ Jos sellasia kuvia onkaan koskaan ollut kun ne ei oo ollut kovin suuressa käytössä mulla :D

Ei tajunnut, kysytään Saralta :D Kyllä me otetaan sut tosissaan Tiia aina, mä tiiän Tiia - sä veit mut paheen tielle. Etsivä onneksi löytää Tiiasta pom-pom -kuvan. :D
JuhaS14

EdellinenSeuraava

Paluu Vähän muutakin