Elmo kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Eilen oli ihan hyvää settii taas, tosin en juonnut kauheesti ja päädyin Scandic Hotel Simonkenttään yöksi. Otin superior-tasoisen huoneen.
Kai varasit sen ainoan oikean hotellin varausländärin kautta?
JuhaS14 kirjoitti:Elmo kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Eilen oli ihan hyvää settii taas, tosin en juonnut kauheesti ja päädyin Scandic Hotel Simonkenttään yöksi. Otin superior-tasoisen huoneen.
Kai varasit sen ainoan oikean hotellin varausländärin kautta?
En. Otin suoraan tiskiltä kello 03:30.

JuhaS14 kirjoitti:Säälista tuli.
octo kirjoitti:Kukaan ei kyllä missään puskissa käynytJuhalla laukkaa mielikuvitus, kun jäi ilmaan seuraa tapahtumassaan ja joutui matkaamaan Järvenpäähän asti sitä saadakseen
Tiia kirjoitti:Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit
JuhaS14 kirjoitti:Tiia kirjoitti:Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit
Todistajia löytyy. Maailman varmin juttu - arvaa alkaako T:llä? =D
Tiia kirjoitti:JuhaS14 kirjoitti:Tiia kirjoitti:Tiia tarjos läpällä, ettei Juhan ois tarttenut alentua lähtee Jäkeen asti. Mut joku roti sentäs, emmä nyt tosissani ois tarjonnut vaikka olinkin pleksit
Todistajia löytyy. Maailman varmin juttu - arvaa alkaako T:llä? =D
Joo, mut eiköhän jokainen todistajakin tajunnut asian läpäks, olitkohan sä ainoo sit joka et![]()
Älä nyt sekota mun pärstää tähän! Ja sori, mun pom-pom kuvat on jo arkistossa :/ Jos sellasia kuvia onkaan koskaan ollut kun ne ei oo ollut kovin suuressa käytössä mulla
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa