Titlen ja Descriptionin muokkaus

Yleistä keskustele hakukoneoptimoinnista.

Re: Titlen ja Descriptionin muokkaus

ViestiKirjoittaja Foge » Pe Kesä 05, 2009 14:43

Noobie kirjoitti:Tuo Fogen title paljastaa kaiken (kirjaimellisesti), eikä siinä ole mitään turhia härpäkkeitä. Asialllinen title, mutta omaan makuuni liian lyhyt.
Ideoitahan löytää Googlettamalla, siitä sitten vain hiomaan sitä omaa timanttia. Ei optimaaliseen titleen ole mitään salaista kaavaa, mutta sen tarkoituksena on saada henkilö pysähtymään ja klikkaamaan sitä linkkiä.

PS: Foge; voisiko konversio parantua, jos lisäisit titleen "Kuumat alastonkuvat"? Mene ja tiedä.

En viitsi tappaa hyvää lypsylehmää kokeilemalla, mutta veikkaan, että tulos olisi päinvastainen. Siinä tulisi meinaan sellaista skandaalinhakua ja joillekin se voi tehota, mutta luulen, että useammat hoksais sen feikiksi. Nyt se on vähän sellainen, että se voiskin olla totta...
Foge

ViestiKirjoittaja Noobie » Pe Kesä 05, 2009 15:02

Tässä päästäänkin ketjun avaajan alkuperäiseen kysymykseen, kannattaa tehdä huolella ne titlet heti kerralla. Riski/tuotto -suhde noissa muutoksissa on sen verran huono, että eipä niitä paljon kannata mennä muuttelemaan. Varsinkaan jos kyseessä on hyvin tuottava sivu. Olen tässä vuosien varrella oppinut, mitä konversioon tulee, että mitään ei kannata vetää siltä mutu-pohjalta. Eli testing, testing.

Jos nyt mutuillaan, niin omasta mielestä "kuumat alastonkuvat" on huomattavasti myyvempi ja iskevämpi kuin pelkkä "alastonkuvat".

PS: Tää ketju taitaa kohta rankata korkealle sanoilla "alastonkuvat" ja "kuumat alastonkuvat". ;)
Noobie

ViestiKirjoittaja Foge » Pe Kesä 05, 2009 15:27

Noobie kirjoitti:Tässä päästäänkin ketjun avaajan alkuperäiseen kysymykseen, kannattaa tehdä huolella ne titlet heti kerralla. Riski/tuotto -suhde noissa muutoksissa on sen verran huono, että eipä niitä paljon kannata mennä muuttelemaan. Varsinkaan jos kyseessä on hyvin tuottava sivu. Olen tässä vuosien varrella oppinut, mitä konversioon tulee, että mitään ei kannata vetää siltä mutu-pohjalta. Eli testing, testing.

Jos nyt mutuillaan, niin omasta mielestä "kuumat alastonkuvat" on huomattavasti myyvempi ja iskevämpi kuin pelkkä "alastonkuvat".

PS: Tää ketju taitaa kohta rankata korkealle sanoilla "alastonkuvat" ja "kuumat alastonkuvat". ;)

Lisätään nyt sitten vielä sellanen avainsanayhdistelmä kuin alaston suomi. Olen nimittäin katellut, että mun blogiin tullaan aina silloin tällöin haulla alaston suomi hakutulossivulta 20! Vai olikoos se alastonkuvat suomi, en mee nyt vannomaan, mutta alaston mikä alaston...
Foge

ViestiKirjoittaja timore » Ma Kesä 08, 2009 18:38

http://alastonsuomi.com/
Olin josksus alaston suomi-hakusanalla toka ja kyllähän sieltä porukkaa tulee ihan simona.
Käyttäjän avatar
timore

ViestiKirjoittaja mannerv » Ti Kesä 09, 2009 1:30

Olin joskus hakusanalla pamela anderson ykkösenä. 1,5 miljoonaa kävijää parissa viikossa... :roll:
mannerv

ViestiKirjoittaja Foge » Ke Kesä 10, 2009 8:30

mannerv kirjoitti:Olin joskus hakusanalla pamela anderson ykkösenä. 1,5 miljoonaa kävijää parissa viikossa... :roll:

Nyt olis kiva kuulla vähän lisää :o
Foge

Edellinen

Paluu Yleistä hakukoneoptimoinnista