Bannerinvaihdot ja Google?

Linkitys ja linkkien merkitys hakukoneoptimoinnissa.

ViestiKirjoittaja HPV » To Touko 04, 2006 19:51

Mitenkäs muuten Google suhtautuu bannerinvaihtoihin, tarkoitan jos minulla on erikseen sivu partnereille, missä on heidän bannerinsa. Vastineeksi siis minun banneri heidän sivuillaan?

Sama politiikka kuin linkeissä, eli ei mielellään "Sivulta A sivulle B sivulta B sivulle A"?

Tarkennetaan vielä, että salliiko Adsense tälläiset?
HPV

ViestiKirjoittaja nico » To Touko 04, 2006 20:35

Sama politiikka kuin linkeissä, eli ei mielellään "Sivulta A sivulle B sivulta B sivulle A"?

Jepp, näin on!

Tarkennetaan vielä, että salliiko Adsense tälläiset?

Sallii

Ja tervetuloa foorumille!
Käyttäjän avatar
nico
Admin

ViestiKirjoittaja HPV » To Touko 04, 2006 21:33

Ja tervetuloa foorumille!

Kiitos vain. Tästä se optimointi lähtee. Esittelen sivustoni sitten kun ne ovat edes siedettävän valmiit... :)
HPV

ViestiKirjoittaja Peetra » Ke Touko 07, 2008 19:58

OK, asiani koskee just tätä. Osaako google huomioida että foorumien allekirjoituksissa olevat linkit ja niitten eestaas linkkaaminen foorumien kesken on siten huono asia? Pitääkö mun poistaa omalta foorumiltani kaikki (tai ne jotka kehtaan poistaa. ;)) linkit jotka viittaa paikkaan missä on minun foorumini linkki? Mulla on joka helvatan paikassa sigissä foorumini linkki. Olikohan se sittenkään niin kuningasajatus ku mitä luulin? :?

Peetra.
Käyttäjän avatar
Peetra

ViestiKirjoittaja nico » Ke Touko 07, 2008 20:52

Liian paljon foorumi tai hakemisto tai mitä vain yhden tyyppisiä linkkejä on epänormaali linkkiprofiili ja siitä voi hyvin olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Siis SEO mielessä. Orgaanista liikennettä se tietenkin tuo...
Käyttäjän avatar
nico
Admin

Paluu Linkit